-
ND PLUS TWIN GRZEJNIK KANAŁOWY KOLOR SZAMPAN 90/500/1900
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | do 3 dni 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 783433733
Zostaw telefon |
Grzejnik kanałowy ND PLUS model Twin 90/500/1900 podest w kolorze - szampan
Grzejnik kanałowy współpracuje z każdym typem kotłów do temperatury 100˚C.
Podłączenie grzejnika do instalacji grzewczej za pomocą dwóch króćców
przyłączeniowych z gwintem wewnętrznym 1/2" i dowolnym rodzajem rury.
Element grzejny stanowi miedziano-aluminiowy wymiennik ciepła,
który szybko reaguje na każdą zmianę temperatury.
Podłączenie grzejnika do instalacji grzewczej za pomocą dwóch króćców
przyłączeniowych z gwintem wewnętrznym 1/2" i dowolnym rodzajem rury.
Wymiennik zainstalowany jest w ocynkowanej wannie
z blachy, pokrytej czarną farbą proszkową RAL 9005
Komplet grzejnika ND Standard uzupełniają dwa
widoczne elementy ozdobne obramowanie oraz podest.
Standardowe wykonanie obramowania i podestu
to anodowane aluminium w kolorze Szampan.
Pozostałe anodowane kolory Inox, Brąz, Czarny, Aluminium oraz malowane
kolory z palety RAL na zamówienie
Moc grzejnika:
90/70/20˚C - 2300 Watt
75/65/20˚C - 1770 Watt
55/45/20˚C - 880 Watt
Dane techniczne:
Szerokość podestu: 500 mm
Szerokość dna kanału: 450 mm
Wysokość : 90 mm
Długość: 1900 mm
Rodzaj podestu: poprzeczny
Podest materiał: anodowane aluminium/drewno
Podłączenie źródła ciepła: GW 1/2"
Max temperatura robocza: 110˚C
Max ciśnienie robocze: 16 bar
Temperatura otoczenia: +2˚C...+40˚C
Wilgotność względna: 20-70%
Istnieje możliwość wykonania grzejników na zamówienie
wg wymiarów uzgodnionych z Zamawiającym
Gwarancja na szczelność układu wodnego grzejników: 25 lat*
* zamontowanych w pomieszczeniach o znormalizowanej wilgotności powietrza,
takie jak biura, urzędy lokale mieszkalne
Gwarancja na szczelność układu wodnego grzejników: 10 lat**
** zamontowanych w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności powietrza
takie jak baseny, myjnie, lokale usługowe, suszarnie, obiekty przemysłowe
oraz jednostki pływające i infrastruktura portowa